Verzenden en Retourneren

Verzenden

Verzendkosten

Waarom geen gratis verzending?
Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (PostNL, DHL, etc. versturen helaas niet gratis) moeten op de een of andere manier betaald worden. 

De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen, maar dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk hogere verzendkosten worden berekend.
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!

Wij verturen geen pakketten onder rembours.

Mocht U een bepaalde voorkeur/afkeur hebben voor een vervoerder, dan kunt U dit aangeven in de bestelnotitie en proberen wij daar zoveel mogelijk rekening mee te houden.
De verzendkosten worden berekend in uw winkelwagen en kunnen momenteel erg fluctueren ivm doorberekende brandstofkosten vanuit de vervoerder.

Gedurende de periode van 20-11-2022 – 31-12-2022 rekent PostNL een toeslag van €0,25 per pakket. Deze toeslag geldt voor alle PostNL zendingen. Vooralsnog berekenen we deze niet door.

Leveringen

Als de producten op voorraad zijn proberen wij uw bestellingen binnen 1-3 werkdagen te verzenden en te leveren. Indien de producten niet op voorraad zijn dan zijn wij afhankelijk van de levertijd van onze distributeurs.
Wij versturen uw bestellingen via PostNL of DHL zij doen hun best om het pakket binnen 1 werkdag te leveren nadat wij het hebben aangeboden. Dit kunnen we echter niet garanderen. Vooral in de drukke periodes rondom sinterklaas en kerstmis komt het steeds vaker voor dat pakketten met vertraging worden bezorgd.
Zowel PostNL, DHL als DynaWorkx zijn niet aansprakelijk voor vertraging bij aflevering.
Op het moment van aanbieden ontvangt u per e-mail een Track & Trace code waarmee u het pakket kan volgen.

STATUS VERZENDING

Op moment van aanbieden ontvangt u per e-mail een Track & Trace code waarmee u het pakket kan volgen. Bewaar deze e-mail goed. Via deze e-mail kunt ten alle tijde de status van uw verzending volgen.

Afhalen

Het is niet mogelijk om bestellingen af te halen, want we hebben geen fysieke winkel.

RETOURNERING

Mocht u afzien van uw bestelling, dan kunt u deze binnen 14 werkdagen retourneren.
Daarvoor dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij hanteren de wettelijke zichttermijn van 14 dagen voor webwinkels.
Het product mag alleen ongebruikt en in de originele, ongeopende, onbeschadigde verpakking worden geretourneerd.
Op maat gemaakte kabels kunnen niet worden geretourneerd.

Regels voor retour sturen

  • Verpak uw pakket zorgvuldig
  • Bewaar het bewijs van verzending
  • U bent verantwoordelijk voor uw zending tot deze bij ons is gearriveerd, ook voor schade tijdens het transport naar ons
  • Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd

RESTITUTIE

De verzendkosten voor retournering komen voor eigen rekening.
Nadat wij het geretourneerde product hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen overgemaakt op uw rekening, mits de producten geen sporen hebben van gebruik of beschadiging.

Indien er gebruikerssporen aanwezig zijn op de verpakking of het product (zoals een gebroken seal of krassen) dan rekenen we hiervoor minimaal -15% kosten van de aanschafwaarde. Dit percentage kan oplopen op basis van de staat waarin we het product retour krijgen.

Beschadigingen en defecten 

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met DynaWorkx

Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

Wanneer uw pakket aan de buitenzijde beschadigd is dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

Mijn product zit beschadigd/defect in de verpakking

Wanneer het product dat u bestelde tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, of defect blijkt kunt u het product binnen 7 dagen bij ons retour melden. Om het product om te kunnen ruilen voor een werkend exemplaar is het van belang dat u het product zo compleet mogelijk aan ons terugstuurt (verpakking en accessoires)
Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed.

Mijn product is defect binnen de garantie periode

U heeft het recht om een defect product binnen de garantie periode te retourneren.

Neem contact met ons op. Stuur het product zo compleet mogelijk op dus incl. accessoires. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. weer een werkend product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan). Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed.

Winkelwagen